Serviciul Mystery Shopping, privind confidențialitatea și protecția datelor, evaluează capacitatea organizațiilor de a primi reclamații și de a reacționa în situații de criză. Profesioniști instruiți în domeniul confidențialității depun cereri de clienți sau plângeri pentru a analiza accesibilitatea, răspunsurile și serviciile pentru clienți. Mystery Shopping descoperă reacții necorespunzătoare, problemele de comunicare, riscuri privind conformarea și oferă soluții pentru îmbunătățirea activităților.
Caracteristici cheie
Mystery Shopping este un serviciu personalizat de evaluare a riscurilor și a răspunsului, care vizează aspecte specifice legate de confidențialitate și comunicare privind protecția datelor.
Mystery Shopping poate include:
- Accesul clienților la informații
- Retragerea consimțământului
- Reclamațiile clienților
- Cereri de portabilitate a datelor
Mystery Shopping analizează infrastructura, accesibilitatea și reactivitatea, pe baza cărora evidențiază potențiale probleme și zone de risc.
Beneficii
- Mystery Shopping este un instrument eficient în dezvăluirea riscurilor și a problemelor în toate domeniile ce țin de comunicare și de reacție.
- Aceasta asigură existența unor procese eficiente privind reclamațiile și capacitatea de reacție a organizației.
- Ajută la atenuarea riscurilor și la înțelegerea obligațiilor.