Servicii suport pentru Ofițerul de Protecție a Datelor (DPO)

Servicii suport DPO

Suportul pentru Ofițerul de Protecție a Datelor (DPO) al Infosec Center vă permite să apelați la consultanță externă și sprijin pentru DPO-ul dumneavoastră intern sau managerul de confidențialitate. Suportul DPO externalizat aduce o resursă suplimentară organizației dumneavoastră prin accesul la competențele echipei noastre și la întreaga experiență a acestora pe care o punem la dispoziția dumneavoastră.

 

Beneficii

Serviciul de suport DPO are următoarele avantaje:

 

  • DPO este conectat la activitățile dumneavoastră. de afaceri și obține sprijin în mod flexibil, după cum aveți nevoie.
  • Oferă acces la resurse suplimentare.
  • Implicarea în activitățile companiei a unei echipe experimentate de specialiști în domeniul confidențialității cu expertiză vastă în domeniul activităților de protecție a datelor în diverse domenii.
  • Îmbunătățește nivelul respectării GDPR.

 

Când apelează companiile la servicii suport?

  • Când există resurse limitate pentru îndeplinirea sarcinilor DPO.
  • Când există capacități limitate pentru a atinge un nivel ridicat de calitate a activităților de protecție a datelor.
  • Când este imposibil de externalizat complet rolul DPO sau al managerului de confidențialitate.

 

Suportul DPO poate include:

  • Consultanță permanentă pentru DPO.
  • Maparea datelor cu caracter personal.
  • Utilizarea instrumentelor necesare managementului securității informațiilor.
  • Consultanță privind evaluarea riscurilor.
  • Suport în realizarea PIA/DPIA.
  • Suport în realizarea planurilor de instruire a angajaților.
  • Gestionarea solicitărilor utilizatorilor finali (de exemplu, solicitări de date).

Pentru mai multe detalii