Produsele sunt însoţite de Certificate de Garanţie ale producătorilor şi beneficiază de garanţie în condiţiile menţionate mai jos:
Atentie:
Produsele ce vin cu certificatul de garanţie al producătorului în original nu se aduc in service-ul S.C. INFOSEC CENTER S.R. , ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producătorului. Pierderea certificatului de garanţie atrage după sine şi pierderea garanţiei.
În eventualitatea în care solicitarea de garanţie este nejustificată şi produsul funcţionează conform specificaţiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (dacă este cazul), precum şi costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service după verificare.
Atentie: Deteriorarea, ştergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garanţiei. NU SE ACCEPTĂ PRODUSUL ÎN NICI UN SERVICE FĂRĂ ACEST SERIAL.
Soluţionarea produselor trimise pentru garanţie se face prin următoarele modalităţi, în ordinea prezentată mai jos:
Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice.
Termenul de garanţie este din momentul livrării produselor, conform datei menţionate în factura fiscală.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei este suportată de către S.C. INFOSEC CENTER S.R.L iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr serial), împreună cu accesoriile aferente şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neînsoţite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.
Nu fac obiectul garanţiei produsele care:
Vă recomandăm realizarea de back-up periodic deoarece programele şi informaţiile salvate pe medii de stocare pot fi şterse în timpul operaţiunilor de service.
În cazul în care produsul/produsele trimis/trimise în garanţie este unul funcţional şi solicitarea nu este justificată, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Operaţiunile de service efectuate în perioada de garanţie vor fi menţionate pe un document separat (notă de intrare/ieşire), iar acestea se păstrează împreună cu certificatul de garanţie existent. Perioada de garanţie se prelungeşte cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.
Produsele ieşite din perioada de garanţie sau cele care nu se încadrează în termenii şi condiţiile generale de acordare a garanţiei nu intră sub incidenţa celor 15 zile de soluţionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării în service.
Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare.
Copyright © 2024 Infosec Center