
FACORY 4.0, o conferință și o gală din viitor
In viata ai nevoie de doua ingrediente ca sa reusesti : sa-ti fie foame si sa ai o directie. Cînd îti e foame, te misti, cauti
In viata ai nevoie de doua ingrediente ca sa reusesti : sa-ti fie foame si sa ai o directie. Cînd îti e foame, te misti, cauti
Indiferent dacă vorbim despre industrie, agricultură, administrație sau învățământ, companiile și instituțiile românești sunt ,,condamnate” să mizeze pe tehnologiile sustenabile, de viitor, dacă vor să
In a global economy where new technologies are increasingly making a difference, it is absolutely necessary for Romania to move on to new economic models,
• Tehnologiile sustenabile cruciale pentru viitorul României, depăşirea crizei şi atragerea investiţiilor străine Indiferent dacă vorbim despre industrie, agricultură, administraţie sau învăţământ, companiile şi instituţiile româneşti
În cadrul proiectului “Întărirea capacității IMM-urilor de a se adapta la Revoluția Industrială 4.0” a avut loc în data de 13 iulie 2021 workshopul pe
În scurt timp, un tractorist bun ar putea ajunge să câștige cât un angajat din IT, spun fermierii care sunt gata să le dea salarii
Agricultura, piscicultura, creşterea animalelor şi prelucrarea hranei se anunţă a fi, în următorii ani, unul dintre cele mai spectaculoase business-uri din România. Potrivit unei analize
Emisiune realizată de Aurelia Lozba, Apollonia TV Tema emisiunii: Protecția datelor cu caracter personal – GDPR (partea a III-a)
Apollonia TVPublicat pe 30 nov. 2018Tema emisiunii: Protectia Datelor cu Caracter Personal – GDPR (partea a II-a)
Soluții pentru securitatea prelucrării datelor cu caracter personal – în contextul GDPR IAȘI – Hotel Ramada 21 februarie 2019 Organizator: INFOSEC CENTER Parteneri: Colegiul Consilierilor Juridici Iași Cabinet
Siguranța datelor consta in prevenirea, detectarea, reacția și remedierea breșelor pentru lumea reală, deoarece tot ce se întâmplă în lumea virtuală se materializează în lumea
Transformarea digitală este definită într-un sens larg ca fiind “procesul de creare a valorii, a creșterii și a dezvoltării avantajului competitiv prin noi produse/servicii digitale,